Kumpi oli ensin; muna vai kana? Täsät aiheesta voi väitellä vaikka kuinka kauan.Toinen aihe mistä voi väitellä on se, että kumpi on viisaampi/mukavampi lehmä vai hevonen? Tästä aiheesta me tänään kuviksen tunnilla kiisteltiin.Siintä tuli aikamoinen kiistely.Oikeestaan tappelu,et kumpi on viisaampi/mukavampi.Jos noista kahdesta pitäs valita valitsisin hevosen..ei taida olla mun mielipiteellä paljon väliä:/Me oltiin mun kaverin kaa sitä mieltä et koira voittaa noi molemmat! Koira rules!!<3 Me ajateltiin osallistuu mun kaverin kaa yhteen Best frends forever-juttuun =)Eilen oli muuten Itsenäisyyspäivä!!Hauskaa jälkikäteen Itsenäisyyspäivää!!!Mun kamulla on synttärit ens viikolla!!Kivaaaaaa!!Onnee mun kamulle!! en taida nyt kuitenkaa kertoo täällä mitä ostan sille lahjaks kun se käy kuitenkii kattoo tän =) Tääl tulee vettä ihan täysii ja lämmintä on jotain yli +5 astetta!!Nyt on sentään joulukuun 7.päivä!! Tuleekohan tuleekohan lunta jouluksi?